Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | алфавиту

Як працюватимуть заклади освіти з 25.01.2021 року!!!

З 25 січня продовжують діяти обмежувальні протиепідемічні заходи для закладів освіти, визначені постановою Кабінету Міністрів від 9 грудня 2020 року №1236 bit.ly/2Y78No9. Водночас додаткові обмеження, встановлені на період 8-24 січня, втрачають силу.

Згідно з документом, на період дії карантину заборонено:

 відвідувати заклади освіти здобувачами освіти групами кількістю більш як 20 осіб, крім закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та спеціалізованої мистецької освіти;
 відвідувати заклади освіти здобувачами освіти у разі, коли на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим COVID-19 перебуває більш як 50% здобувачів освіти та персоналу закладу освіти;
 проводити в закладах освіти масові заходи (вистави, свята, концерти) за участю дітей з більш ніж однієї групи/класу та за присутності глядачів (відвідувачів).

Додаткові обмежувальні заходи для закладів освіти, встановлені на період 8-24 січня 2021 р., не діятимуть з 25 січня.

Окрім того, під час карантину самоізоляції підлягають особи, які прибувають в Україну для навчання у закладах вищої освіти з держави або є громадянами (підданими) держав із значним поширенням COVID-19. Ця норма не застосовується до осіб, стосовно яких немає підстав вважати, що вони були в контакті з хворою на COVID-19 особою.

Самоізоляції також підлягають ті, хто прибуває з тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей, АР Крим та м. Севастополя, крім осіб, стосовно яких немає підстав вважати, що вони були в контакті з хворими на COVID-19. Зокрема, ця норма щодо самоізоляції стосується:

 осіб, які мають намір вступити до закладів освіти, розташованих на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі;
 здобувачів освіти, які навчаються в закладах освіти, розташованих на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі.
#ДошкільнаОсвіта #ПозашкільнаОсвіта #ЗагальнаСередняОсвіта #Профтехосвіта #ВищаОсвіта

 
 

"Вершини підкоряються сильнішим👏"

Ось і завершився другий "пілотний" рік добровільної сертифікації вчителів початкових класів. Надзвичайно приємно вітати вчительку 2 класу Озерської філії Сварицевицького опорного закладу-Серко Наталію Володимирівну, із успішним завершенням цього професійного випробування. Нехай і надалі все вдається на професійній ниві, а педагогічна діяльність завжди приносить бажані моральне та фінансове задоволення!!!

"Вершини підкоряються сильнішим👏"

 


Всеукраїнська інтернет-олімпіада від "На Урок" з англійської мови

Вітаємо учасників та переможців VIІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади від "На Урок" з англійської мови! Дякуємо "Освітньому проекту "На Урок" за можливість здобувачам освіти спробувати свої сили та перевірити знання іноземної мови! Інтернет- олімпіади є хорошим варіантом для мотивації юного здобувача знань!

Всеукраїнська інтернет-олімпіада від "На Урок" з англійської мови

 

Всеукраїнська інтернет-олімпіада від "На Урок" з англійської мови

 



Переможці інтернет-олімпіади! (4 кл.)

Вітаємо юних переможців, здобувачів освіти 4 класу, у VІІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді
 
"На урок" з предметів початкової школи!

 

Переможці інтернет-олімпіади! (4 кл.)

 


Квест-гра"Стежинами здоров'я" (1 кл.)

Квест-гра "Стежинами здоров'я"
Головне — здоровим бути — Квест-гра"Стежинами здоров'я"  (1 кл.)
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.
Й думка в неї веселенька,
І тоді вона жвавенька.
Все їй хочеться робити,
І сміятись, і радіти.
А як тільки захворіє —
Зразу й сонечко тускніє.
Тому це запам’ятай
Й про своє здоров’я — дбай!
 Квест-гра"Стежинами здоров'я"  (1 кл.)

"МОЖЛИВОСТІ ОБМЕЖЕНІ, ТАЛАНТИ – БЕЗМЕЖНІ"

"МОЖЛИВОСТІ ОБМЕЖЕНІ, ТАЛАНТИ – БЕЗМЕЖНІ"
Освіта охоплює усі сфери життєдіяльності і у контексті сучасних цінностей не останнє місце посідає інклюзивна освіта, тому 27.10.2020 року у Озерській філії проведене тренінгове заняття з педагогічними працівниками «Можливості обмежені, таланти – безмежні» метою якого було познайомити вчителів з особливостями інклюзивного навчання в системі освіти; сформувати толерантне ставлення до впровадження інклюзивного навчання; навчитися краще розуміти почуття оточуючих. Тренером запропоновано ряд вправ, проблемних ситуацій, якіми намагалися вирішити, запитань на які знайти відповіді. Педагоги вчилися цінувати індивідуальність та унікальність кожного і врешті-решт краще пізнали один одного.
Коли я міркую, якою я б хотіла бачити Україну, то насамперед думаю про людей, які живуть на цій землі. Всі вони різні – зі своїми особливостями, радощами та хвилюваннями, повсякденними питаннями і життєвими обставинами. Вони народжуються, зростають і навчаються, шукають своє місце в суспільстві.
Формування особистості починається з дитинства і саме ми маємо замислитися, як сформувати і виховати свідомих, професійних, патріотичних громадян враховуючи все різноманіття проявів людських доль.
P.S. Дякую асистенту вчителя з інклюзивного навчання Петрович Олені Анатоліївні за ініціативність, професіоналізм, якісну підготовку заходу. Подальших успіхів і професійного розвитку!
 

"МОЖЛИВОСТІ ОБМЕЖЕНІ, ТАЛАНТИ – БЕЗМЕЖНІ"

 



Уроки на свіжому повітрі!

На свіжому повітрі--й дихати набагато здоровіше, і засвоєння нової інформації відбувається набагато ефектніше! А наш видатний геній педагогіки Олександр Сухомлинський втілював свої геніальні ідеї на свіжому повітрі разом із своїми вихованцями ще в далеких 50-х рр. минулого століття... Тож дітлахи з радістю здобувають неоціненний багаж знань легко і охоче саме перебуваючи на свіжому повітрі!

Уроки на свіжому повітрі!

 


Привіт, рідна ШКОЛО!

Шановні учасники освітнього процесу Озерської філії!

Школа розпочинає навчальні заняття 01 вересня 2020 року о 9.00.

Всі повинні дотримуватися тимчасового порядку в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19):

1. Вхід до закладу здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора). У приміщення заходять тільки учні, вчителі та персонал школи.

2. Вхід в освітній заклад батьків, бабусь, дідусів з початком навчального року суворо заборонено.Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку або на шкільному подвір’ї.

3. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями школи використання захисних масок, крім учнів 1-4 класів, є обов’язковим. Зміна масок кожні три години. Якщо у дітей будуть маски багаторазового використання, то обов'язково мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик. Для використаних одноразових масок в школіє спеціальні урни з надписом «Контейнер для використаних засобів індивідуального захисту».

4. Зустрічі вчителем дітей 1-4 класів за 20 хвилин до початку навчання, а також ранкові зустрічі за сприятливих погодних умов проводяться на свіжому повітрі.

5. Для мінімізації пересування здобувачів освіти у приміщеннях школи за кожним класним колективом закріплений навчальний кабінет для проведення усіх уроків, за винятком інформатики, фізичної культури та трудового навчання.

6. Основним заходом гігієни рук в умовах школи  є миття їх з милом. Санітайзерами користуємося на вході в приміщення.

7. У період карантину організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального посуду (обов'язкової пляшки з водою у кожної дитини)

 

Ми повинні чітко дотримуватися правил задля збереження здоров'я свого і всіх оточуючих!

ШКОЛА скучила за ВАМИ, тож до зустрічі!

 

Привіт, рідна ШКОЛО!

 


Впровадження здоров'язберігаючих технологій!

Із серії світлин "Озерська альма-матер: наша слава і гордість!"
 
Освітнє середовище повинне мотивувати здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними вміннями, ведення здорового способу життя та бажання займатися фізичними вправами. Тому велика увага приділяється створенню належних умов для занять фізкультурою та спортом. Як результат плідної спільної роботи наш заклад зайняв І-е129351;місце в районній Спартакіаді школярів серед закладів І-ІІ ступенів за підсумками 2019-2020 навчального року127942; Так тримати127952;127952;127952;

Впровадження здоров'язберігаючих технологій!

 


Облаштування місць для роботи і відпочинку педагогів школи

Із серії світлин "Озерська альма-матер: наша слава і гордість!"
 
Для результативної роботи педагогів постійно звертається увага на створення комфортних умов як для роботи, так і для відпочинку--релаксу. Для цього постійно змінюється інтер'єр та поповнення новими меблями вчительської кімнати, облаштовано окрему "Кімнату релаксації", покращується робота щодо забезпечення оптимально зручних умов робочого місця вчителя.

Облаштування місць для роботи і відпочинку педагогів школи

 



Назад Вперед
Наверх